Tydzień dla Kobiet z Citi Handlowym

Tydzień-dla-Kobiet-z-Citi-Handlowym

Bank Citi Handlowy już od 10 lat wspiera rozwój osobisty kobiet i ponownie organizuje Tydzień dla Kobiet z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet.

Tydzień dla Kobiet z Citi Handlowym to inicjatywa, która rozpoczęła się w 2004 roku i trwa nieprzerwanie do roku obecnego. W ramach akcji Citi Handlowy przez cały tydzień organizuje specjalne programy, które mają na celu wspieranie rozwoju osobistego kobiet, a także promocję profilaktyki zdrowotnej Pań. W roku obecnym zorganizowano szereg spotkań –główną rolę odegrają w nich przedstawicielki świata biznesu, które osiągnęły sukces w strukturach banku i nie tylko, a przy okazji łączą swoje zadania z rolą matek.

Dla kobiet zostały przygotowane warsztaty poruszające tematykę przywództwa czy stawiania pierwszych kroków na swojej ścieżce zawodowej. Uczestniczki poznają także niewidzialne bariery, które utrudniają osiągania awansów i zajmowanie najwyższych stanowisk w strukturach różnych instytucji i korporacji.

Kolejnym, być może najważniejszym, elementem Tygodnia dla Kobiet jest ponownie promocja profilaktyki zdrowotnej, która dotyczy konieczności przeprowadzania regularnych badań i wprowadzania zmian w życiu, mających na celu ogólną poprawę kondycji zdrowotnej swojego organizmu.

Tydzień dla Kobiet z Citi Handlowym to inicjatywa Citi Women, która wdrażana jest na całym świecie przez Citigoup w ramach programu CitiDiversity. Jego głównym założeniem i celem jednocześnie jest werbowanie pracowników z dużymi perspektywami i oferowanie im możliwości przejścia pełnej ścieżki rozwoju zawodowego z dużym naciskiem na poszanowanie godności. W przypadku inicjatywy Citi Women główną uwagę przywiązuje się do sytuacji kobiet pracujących dla instytucji.

Citi Handlowy podkreśla, że każda kobieta ma szansę znaleźć pracę w szeregach banku i aktywnie uczestniczyć  w różnego rodzaju inicjatywach powstających w ramach programu. Dodatkowo praca w Citi Handlowym to szansa na zdobywanie wiedzy i doświadczenia, a także awansów, które mogą zaowocować w przyszłości osiągnięciem stanowisk kierowniczych. Jednocześnie bank chwali się, że aż połowa kadry kierowniczej i 1/3 zarządu to kobiety. W Citi Servie Center Poland 45 proc. kadry również stanowią kobiety, których udział w całej strukturze pracowników banku stanowi aż 65 proc.