Banki PKO O w ciągu zaledwie kilku lat zmienił się nie do poznania. Z instytucji o przestarzałych procedurach stał się liderem w kontekście bankowości korporacyjnej. Jego produkty skierowane do jednostek indywidualnych także cieszą się nie małym powodzeniem. Zobaczmy czy kampania przeprowadzona z udziałem znanego celebryty poskutkowała. Jak się okazuje bank PKO BP zanotował spory zysk w ciągu ostatnich czterech kwartałów. Według prezesa banku Zbigniewa Jagiełło wstąpienie w 2012 rok było dla owego banku niezwykle przełomowe. Według bankowych statystyk zyski banku w 2011 znacząco przewyższyły te zanotowane w 2010 roku. Co spowodowało tak spektakularny wynik? Kompleksowa kampania , której zadaniem było odświeżenie wizerunku instytucji połączona z promocją usług z zakresu rachunków bankowych dla młodzieży. Udział w rynku bankowym zmienił się nie do poznania a coraz więcej młodych ludzi decyduje się na PKO . Nie baz znaczenia było wprowadzenie wielu innowacyjnych pod kątem technologicznych aplikacji w internetowej witrynie banku. Prezes zdecydował się również na odświeżenie logo. Do tej pory ów bank kojarzył się z staroświeckimi procedurami i typowym „marmurkiem”. Dział jest nowoczesną instytucją, która gromadzi coraz więcej zaufanych i lojalnych klientów. W porównaniu z rokiem 2009 owa instytucja przeszła ogromne modyfikacje. Prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące – informuje Jagiełło. Według niego bank wskoczy na podium pod względem ilości wydawanych kredytów hipotecznych. PKO BP słynie z korzystnych kredytów, więc jest to jedynie formalność – przekonuje. Ogromny wzrost został zanotowany na przestrzeni otwieranych ROR-ów. Głównie młodzi ludzie zaufali instytucji PKO BP. Tendencja wzrostowa utrzymuje się kilku lat, oby tak zostało.
Wzrost akcji PKO
28 kwietnia
10:56
2012